Sol i sinnet

Senaste dagarna har vi fått till några träningar ihop med flera andra ekipage på olika platser. Otroligt nyttigt och roligt. Jag har så fina och härliga träningskompisar 🙂

Senast idag på förmiddagen tränade vi ihop med Madde E på en för oss helt ny plan. Planen/omgivningen var Snipe helt obrydd av och han skötte sig fantastiskt bra i träningen idag- kanske för att jag lyckades sköta mitt någorlunda 😉 Han är så härlig min lille vän! Började med gruppmomenten sen tränade vi lite på delar ur de flesta av elitens moment. Bra och härlig känsla. Blev många pratstunder med Madde under träningen också, bra att få ventilera lite och babbla om allt möjligt kring träningen.

När vi kom tillbaka till Bomstad gick jag direkt ut ett lite längre spår så Svea skulle få jobba lite också, hon var så duktig. Inte riktigt lika noggrann som hon varit i sina senaste spår men jobbade i alla fall på hela tiden och hittade slutet. Duktig tös! 🙂

Nu väntar jag mest bara på att tiden ska gå, idag kommer ju nämligen världens bästa Ida till oss här i Karlstad 😀 Nu väntar massa bra träning och mysigt umgänge i några dagar ❤ Tyvärr visar väderprognoserna regn, men vad gör väl det när vi har sol i sinnet? Vi får göra det bästa av varje situation helt enkelt! Vi startar redan ikväll med privatlektioner för Ann-Kristiina. På tal om A-K så har hon hjälpt mig att kika på konskicken när vi tränat ihop och spånat vidare på Jessica Svanljungs tankar så att jag fått en klarare bild kring tänket och hur jag ska lägga upp träningen. Så himla snällt!

Åh, ingen är gladare än jag för dagarna vi har framför oss! 😀

1 tanke på “Sol i sinnet

Lämna en kommentar